Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Tin - 28 juli 2009 23:14


När det här mörka molnet tornade upp över himlen likt ett monster så tänkte jag...nu blir det värsta ösregnet och till det världens åskväder...


På sin höjd kom det tre droppar och molnet svepte snabbt förbi lika snabbt som det kom. Dagen har varit varm men kanske inte så solig men vad gjorde det. Jag säger till mig själv...vad gör det om det inte är strandväder...det finns andra väder också...bra torkväder var kanon i dag, jag som tvättat och tvättat och tvättat...

Givetvis sköter maskinen det, underbara uppfinning! Så medan den har jobbat har jag latat mig.

Jag satt en stund och provade att dricka kaffe och likör i mitt nya trädgårdsrum och det funkade alldeles utmärkt;)

Det måste jag bara göra om...i morgon kanske....


Ovido - Quiz & Flashcards