Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Tin - 27 juli 2009 19:47


Efter att ha legat i blöt några timmar för att bli ren av allt trädgårdsarbete...fatta hur svart man blir av täckbark...borde ha handskar... så åkte jag till staden i dag för att köpa mig en klänning.

En klänning att kunna ha till vardags och hur lätt var det.

Jag hittade en som var så rysligt fin och den kostade "bara" 2 600 kronor. En helt vanlig klänning!!! Nä...det var nog lite väl häftigt dyrt. Efter mycket om och men och provande, hittade jag en vardagsklänning som jag känner att jag kommer att bo i resten av sommaren. Ett vettigt pris var det också. Man vill ju göra lite annat under semestern än att gå och bara vara vacker i en dyr klänning!




Av Tin - 27 juli 2009 09:09


God morgon på er alla!

Jag är som vanligt uppe med tuppen...nä nu ljuger jag allt...tuppen ligger ju fortfarande och sover ha ha...

Någon gång kan vara mysigt att ta en sovmorgon men att varje dag "sova för länge" det fixar inte jag.

Det är väl ändå lite korkat att sova bort sin semester eller?




Ovido - Quiz & Flashcards