Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Tin - 2 juli 2009 21:14


Vilken tur att det är fredag i morgon och bara en kort arbetsdag. I dag har det varit ooooolidligt varmt på jobbet och man försöker förtränga tanken på alla semsesterfiarare som sitter i skuggan med en iskall dryck...


I kväll är det riktigt skönt ute...lagom varmt och jag har fixat lite vid "fulsidan" av trädgården. Jo då, jag har en sådan...en liten gavelände där det får växa lite som det vill. Just nu har jag inga bilder men jag ska visa en annan gång.


Harry har varit med oss hela kvällen. Han tycker att det är ljuvligt när det blivit lite svalare. Det är minsann inte lätt att vara hund i värmen heller.

Av Tin - 2 juli 2009 07:14


Två arbetsdagar kvar i denna vecka och det är bara att hålla ut i värmen. Det är alldeles vindstilla och redan 20 grader och värmen bara stiger och stiger.

Måste komma ihåg att dricka mycket för svettas kommer jag att göra.

Jag funderar på att ta ett badlakan med mig och hoppa in i en svalkande dusch i mellan åt....kan jag göra det på arbetstid?

Okej...nu väntar 9 timmar arbete....



Ovido - Quiz & Flashcards