Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Tin - 14 juli 2009 22:34


Solen kom under dagen och det blev varmt och skönt.

Jag har tagit en del bilder men jag vågar inte ladda ner dem för då skriks det..."jag laggar". Sonens kompisar är här och lanar och det är inte populärt att störa deras datorer. Jag får visa dem i morgon.

Ja ha, då blir det att fortsätta planera "vår packning" och inköp till Villarosa träffen i stället.


Av Tin - 14 juli 2009 09:25


Man kan nästan tro att det är en söndagsmorgon. Så tyst och stilla under morgonrundan. Ingen sol men varmt ändå...20 grader. Den enda människa jag mötte var min bror som hade gått en väldans lång runda och så hemtjänstbilen förstås som tutar och vinkar.

Min kära mor mötte jag inte...men jag kan garantera att hon antingen går eller cycklar några mil nu under morgonen. Min ena syster cyklar nog inte i dag för hon och hennes man firar pärlbröllop idag (30 år) och har säkert annat för sig...GRATTIS TILL ER!!!

Jag vill ge er en stor bukett blommor....

...och önskar er all lycka även i fortsättningen!


Min andra semesterdag...men var är solen? Ska kolla på väderleksrapporten och köra dit och hämta den ;))))

Ovido - Quiz & Flashcards