Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Tin - 13 juli 2009 23:31


Jag vet inte om man ska städa när man har semester men hur som helst har jag skurat av golven. Likaså toaletterna...man måste väl hålla skiten ifrån sig även i semestertider och nu är det gjort. 

Absolut är det sent...jag vet men jag kallar det inte "för sent" utan framförhållning!

Om, utifall...det blir soligt i morgon...kan jag ta vara på "strålarna" och vara ute med gott samvete! 

Så snälla sol....visa dig från din bästa sida i morgon!



Av Tin - 13 juli 2009 21:23


Det har varit en underbar eftermiddag med kaffe och likör på altanen. Är värmen tillbaka kan jag undra?

Jag vågar knappt säga det...men det ser ut att bli riktigt fint i morgon.

Om...eller i så fall...blir det en lat dag vid poolen. Vi har ju semester så det är klart att vi ska slappa!!!

Av Tin - 13 juli 2009 21:16


Gott med en egen fåtölj på altanen...



Här ligger jag hur bra som helst...


Av Tin - 13 juli 2009 09:52


Min första semesterdag och det är sååååå gött!!!

Hela fyra veckors ledighet ligger framför mig och jag hoppas vi kan få några fina sommardagar. I dag är det mulet och väldigt fuktigt i luften så det får blir en tur till stan. Jag måste köpa nya gymnastikskor...mina är uppslitna efter alla promenader ;)

Harry och jag har gått en lång morgonrunda så han får stanna hemma och vakta huset :)

Ovido - Quiz & Flashcards