Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

Härligt att få skapa!

Av Tin - 26 juli 2009 20:46

I dag har jag hittat allt möjligt som bara ligger och skräpar och som den skapande människa jag är så funderar jag..."vad kan jag göra med detta".

Jag vet inte men förmodligen är jag helt galen idag...och jag älskar det :) Vad kan man göra av en hel hög stolpar och några rullar kantband av impregnerat virke...hmmm...ja men varför inte!!!

Från trädgårdrummet jag jobbat med i dag, leder en liten gång förbi dammens baksida...ja men det är klart...jag lägger ut dem där och ropar på mannen som får slår ner stolparna.

Det blev så här....


Harry bara älskade detta och sprang fram och tillbaka på gången. Nu har jag ett projekt till att utveckla...det är bara så galet gott!

 
 
Inger

Inger

26 juli 2009 23:56

Du är så kreativ och vad fint det blir.
Ha en bra vecka/Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

27 juli 2009 00:12

Herre gud vad du grejar!! Om jag bara hade en liten gnutta av all din fantasi så skulle jag var jätte glag!! :)) Jag har funderat på en sak.....hur ser du ut, när du är "in action"?? Skiten upp över öronen, eller?? ;)

Natti nattikram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Tes

Tes

27 juli 2009 05:44

Du är ju helt otrolig med eran trädgård. Önkar jag hade samma inspiration som du. Men jag vet ju att du har semester nu så ta dej en sväng till Vara och fixa till min gräsmatta lite granna! Snälla, snälla, snälla! Hihihi:-)Man märker ju vad duktig du är!

http://tesans.bloggagratis.se

 
rilleBOIII

rilleBOIII

27 juli 2009 22:23

det blev helt underbart tufft hörrududu :)

http://www.lol.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards