Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

Rosor på landet

Av Tin - 23 juli 2009 15:10


Skärva gård, dit vi åkte för att köpa rosor, ligger i en charmig lantlig miljö. Alla rosor är gamla sorter och det doftade ljuvligt av all blandning

 Harry är med!


De rosor vi köpte var vackra rabattrosen Astrid Lindgren


Buskrosen General Jacqueminot


En klätteros blev det också Blush Rambler som ska få klä den rostiga pergolan till den romantiska trädgårdsrummet.

En riktig klättrare som växer fort, det gillar jag.

Ja någon röd ros blev det inte denna gång heller...hmm...det får bli nästa gång.


När vi var klara med rosorna fick vi besöka deras trädgårdsland



Harry tyckte det var spännande med kossorna på ängen


Men Harry då...kliv inte i rabbaten. Men vad gör man inte som hund, för att se de betande djuren bättre.


 
 
Inger

Inger

23 juli 2009 19:58

Vad härligt med så mycket rosor. Här får vi nog satsa på vattenväxter för det bara regnar./Kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Tes, Vara

Tes, Vara

23 juli 2009 20:50

Vilken härlig trädgård ni har.Du verkar verkligen ha gröna fingrar och lite rosor är ju aldrig fel. Harry ser ut att må strålande!

http://tesans.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards