Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

Vår helg...

Av Tin - 29 juni 2009 09:02


Så var det måndag igen, men vad gör det när man har en ledig dag...nej just det...ha ha...

Solen skiner fortfarande får jag säga, så allt är bara gott!

Gott ja!!! Det har vi haft i helgen...underbart gott tillsammans med våra goa vänner.

Mycket sol och bad blev det i Villarosa härliga pool...


Men vad väntar alla på?


Oj då nu kommer han!!! Nu blir det "kanonkula" ha ha...


Ungdomarna trivs på Villa rosa....



Vi spelade också golf...jisses vad svårt. Antingen blev slaget för hårt eller löst men vad gör det. Det är bara att bjuda på sig själv. "Alla är barn i början" som det heter.

När myggen kom blev det olidligt att vara på banan. Det hjälpte inte att man såg hotfull ut med en klubba i handen, de anföll ändå. Till slut stog hela gänget och kliade på ben och armar och hur lätt är det då att slå iväg en boll då?




"Våran" Lisa låg i valprummet med alla sina valpar...


...väldigt mysigt att att vara där och kela både med henne och valparna. De växer så det knakar!


Nu är jag mätt och belåten...*jäsp*


Vi har haft en härlig "lillsemester" på Villarosa.

Tack Kickie och Chris för dessa underbara dagar!


 
 
Ammis

Ammis

29 juni 2009 11:24

Ser helt helt underbart ut och vilken kanonkula....ha ha..
Småttingarn är ursöta och du lyckades fånga en bra bild när gäspen kom.
Ha en bra ledig dag.

kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

29 juni 2009 21:14

Men vilka små gosegrisar.....

Ser härligt ut med doppet i pooolen, ni verkar haft en kanonträff!!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards