Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Tin - 2 juni 2009 20:48


Lisa tyckte att kvällrundan var riktigt skön då det var betydligt svalare ute, bara 13 grader och bara 13 dagar tills valparna föds.

Både Harry och Lisa är ute och busar i trädgården just nu....ja det är klart, buset står Harry för medan Lisa vankar omkring med sina valpar i magen, på ett mera stillsamt sätt. Hon går omkring och tittar på alla fina blommor....luktar....beundra... om nu en hund kan det men det ser så ut i alla fall.

Harry har fått värsta wheatenrycket och springer varv på varv för att sedan stanna upp och dricka vid vattenspelet.

Harry är nybadad och i morgon ska jag klippa honom och sedan är det Lisas tur att bada.

Av Tin - 2 juni 2009 16:53


Jag vaknar på morgonen och tänker...en hel ledig dag...himmel vad jag ska hinna mycket!!! Men hur mycket hinner jag? Tiden bara rusar i väg...

Men nu har jag i alla fall planterat lite sommarblommor i mina lådor...



I år blev det petunia och snöflinga



Jag har inte haft petunia under flera år faktiskt men kände att det få bli så i år. De här färgerna blir snygga ihop när de får växa sig stora. Vitt, ljusrosa och mörkrosa.


Vid dörren planterade jag stjärnöga


Ovido - Quiz & Flashcards