Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Tin - 30 juni 2009 21:49


Har gått en sen kvällsrunda med Harry...det är fortfarande varmt...21 grader. Ingen njutbar tur för i morgon är det soptömmardag och alla soptunnor har kommit fram ur sina gömmor för att ställas på rad längs vägen.

Jag behöver inte förklara mer...ni känner förmodligen lukten bara ni läser här...inget vidare.


Är det åskväder på gång? Det har varit tryckande värme hela dagen och nu ser det ut som om....lite regn hade inte skadat. Ingen skulle vara gladare än jag om det kom en skur.

Vi har öppnat alla dörrar och fönster för att kyla ner i huset...det märks knappast. Men jag ska inte klaga på värmen när den äntligen är här...jag ska för tusan har semester snart...bara 7 arbetsdagar kvar :))))))))

Men lite regn....JA TACK GÄRNA!



Av Tin - 30 juni 2009 06:19


Det är redan 18 grader varmt och det är bara tidig morgon.

Hur ska jag mäkta med värmen på jobbet i dag?

Tänk om jag fick stanna hemma i min trädgård och ser hur det växer för varje dag....



...känna doften av alla nyutslagna rosor...



...och bara vara glad och lycklig och sätta mig i skuggan när det blir för varmt...jag lovar...



Jag skulle vilja ja...men de skulle säkert sakna mig på jobbet så det är lika bra att jag tar mig dit :))))))


Ha en riktigt skön dag alla ni som är lediga och har semester. Njut av er ledihet...det skulle jag gjort!

Ovido - Quiz & Flashcards