Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Tin - 24 juni 2009 21:40

...i vår trädgård.


Rostiga nycklar i rostig pergola


Rostigt fågelbo...

Av Tin - 24 juni 2009 16:47


Är det sommar eller är det sommar?....ha ha...ja men det är ju ljuvligt, härligt och underbart.

Extra gott är det att dagen har varit ledig och jag har kunnat ta vara på sommaren...


Tänk er att jag planterat gula blommor...



...gula tagetes och tillsammans med vit verbena. Det måste vara solen som ger mig inspiration till den gula färgen som jag aldrig bruka köpa.

Gult är fult....fast man kan ju ändra sig ;))))

...och jag har uppenbarligen gjort det!!!


Jag har också legat och slappat i poolen...



...och samtidigt njutit av trädgården medan Harry hittade svalka på annat sätt...



Under hängvidet...



Vad mysigt gömställe...


En liten del av min altan på baksidan...



Vad vore sommaren utan glass?



Vilken glass är din favorit?


Nu får det vara slut med den lata dagen. Middag måste lagas och den kommer att serveras på altanen.

Kanske att det blir ett dopp till innan kvällen...

Ovido - Quiz & Flashcards