Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

En slapp dag!

Av Tin - 25 juli 2009 20:06


Denna lördag har bara varit en enda lång skön hemmadag och jag har inte gjort något särskilt.

Skulle önska att jag kunde tala om att jag solat och badat hela dagen men då skulle jag ljuga ordentligt. Den riktiga sommarvärmen vill inte infinna sig.

En blåbärspaj står i ugnen och är snart klar. Den ska vi njuta av till kaffet i kväll. Jag har inte plockat bären själv utan köpte en liten låda...kalla det för lathet eller vad du vill men jag har i allafall inte några myggbett :)


 
 
Madeleine

Madeleine

25 juli 2009 22:32

jag tog ett kvällsdopp i Färskesjön för bara
kanske 1,5 timme sedan. åh vad varmt det är i vattnet där!

http://sisterdisco.blogg.se

 
lastbilstanten

lastbilstanten

25 juli 2009 23:05

Fick heller inga myggbett pga några blåbär! Svärmor kom in med en liter färdigrensat. Bussigt!!!

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

26 juli 2009 09:02

Solen hade jag här hos mig och till min förvåning skickade jag alla mörka moln inåt landet och följaktligen till Blekinge! Sorry!!!

http://singo.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

26 juli 2009 17:09

Se smaskigt ut. Ska försöka komma ut i skogen och plocka lite blåbär om det slutar regna. Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards