Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Utmanad av Adam!

Av Tin - 22 juni 2009 09:48



Vad heter du i mellannamn: Eva, Vivi-Ann (Det sista efter mamma)


Har du några syskon: Å ja, massor....2 bröder och 3 systrar


Vart går drömresan: Mauritius och göra av med lite sparpengar ;)


Vart går mardrömsresan: Mataffären


Favoritmat: Kroppkakor naturligtvis....mums!


Mat du absolut inte äter: Njure, har smakat och det är skitäckligt.


Favoritämnet i skolan är: Svenska


Vilken hushållssyssla är den tråkigaste: Putsa fönster och plocka efter alla andra...


Skostorlek: 38


Nämn en skådis du gillar: Oj då...det är många men vi säger

Johnny Depp!


En film alla borde se: Det finns många...


Drömyrket är: Skådespelerska/författare/trädgårdsdesigner....jag har många....


Ett yrke jag inte skulle kunna ha: Städerska/jobba i mataffären eller soptömmare (jag tror inte att jag kan äta min medhavda matsäck i den bilen)


Detta irriterar mig: Människor som snackar skit om andra


Detta gör mig glad: Att vakna en morgon och se solen skina, att få ett uppmuntrande ord ibland, att göra en annan människa glad....här kan jag skriva hur mycket som helst!


Vilken är din favorit bland Astrid Lindgrens karaktärer:

Emil är en liten rar gosse...


Favoritmotto: Se inga hinder...allt går att lösa eller varför inte...shit happens!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards