Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

Vilken fråga!!!

Av Tin - 17 juni 2009 21:49


Vi väntar med spänning av att höra mer från Villarosa och hur det går för lilla Lisa. Hoppas det inte dröjer för länge innan valparna föds. Vi håller tummarna att allt går bra!


                                                  
            I dag fick jag en spännande förfrågan....om jag vill vara dekoratör i en blomsterhandel. Vilken utmaning!!! Detta kan bli hur spännande som helst. Mitt "vanliga" jobb behåller jag och kan gå till blomsterhandeln en kväll och bara skapa av hjärtans lust.


 
 
Singo

Singo

17 juni 2009 23:36

Det låter som ett perfekt jobb för dig! ;)

http://singo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

synne

18 juni 2009 05:45

Godmorgon Tin.
Hoppas att Lisa fått sina små valpar nu inatt.Är inne och kollar titt som tätt för att se om det står något hos dig.Får du vara med vid valpningen?Min lilla Inez växer så det knakar nu ,hon är så söt.Det kommer bli svårt att sälja henne.Skulle vilja ha henne kvar.Det har blivit starka band mellan oss när vi slitit så ihop för att hon skulle överleva.Ha en fin dag.Kul förästen att få en sådan förfrågan som du fick.Det fixar du nog skit bra.Kram S

 
Inger

Inger

18 juni 2009 18:39

Åh, så kul det låter! Kreativitet är ett härligt ord tycker jag. Lycka till! Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards