Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Telefonen är tyst och vi drömmer om...

Av Tin - 15 juni 2009 21:59


Lisa ligger säkert och sover gott nu i sin bädd på Villarosa.

Hon kanske drömmer om att hon springer omkring och leker med Harry i vår trädgård.

Hon verkar inte ha så bråttom med att föda valparna i alla fall för telefonen är alldeles tyst....suck vad drygt!


Vi har suttit här och planerat hur vi vill ha det i vårt badrum när vi renorverar det.

Tänka nytt och spännande och varför inte en ångbastu...


 ...för två personer!

Det låter väl mysigt eller hur? Vi har badrummet i vinkel så den får plats!!! Badkaret och duschen åker ut och så blir det allt i samma paket...ångbastun med en massa funktioner.


Sedan måste man tänka framåt. Ja men tänk så lätt det blir för hemtjänsten att leda in mig och mannen... sätta oss på varsin plats och duscha oss samtidigt. Ja men tänk så praktiskt för dem! Undra om det blir billigare taxa då...hmmm....ha ha....




 
 
Ingen bild

synne

16 juni 2009 05:53

Håller tummarna på att telefon ringer hos dig idag.Väntar med spänning,jag tror på fem valpar.Kram Synne

 
Malle

Malle

16 juni 2009 21:39

Det låter som en kanon ide =) Jag jobbar på hemtjänsten och det skulle vara med glädje jag kom till er och duschade er i den praktiska duschen =)
Ha det så gott. Kram Malin

http://www.malleskrypin.blogspot.com

 
Mita

Mita

16 juni 2009 22:08

Ser ju ut som ett rymdskepp =)

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards