Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Den eviga väntan...

Av Tin - 15 juni 2009 17:25


Rusade hem i dag i hopp om att höra något från Lisa.

Ja nu tror jag inte att hon själv kan ringa eller skicka ett mail. Mycket kan man lära hundar men inte det.

Men just nu är det min önskan...bara att få höra hur hon mår och om valparna kommer snart.


Nyfiken är jag också för i hennes mage bor en hel hög med valpar...men hur många?

Ja ja...ha tålamod...de kommer när de kommer.

 
 
Mita

Mita

15 juni 2009 17:58

Vi väntar med spänning...

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

15 juni 2009 21:44

Har inte varit ute på bloggen på ett par dar och så kom jag på att Lisa ska ju ha idag. Jag fick jätte bråttom in på Villa Rosa men där låg fortfarande en stor rund "bollwheaten" så jag skyndade mig in på din blogg, men nej, inga valpar!! :( Det är ju så pännande!! Jag tror att det är minst 9 st. och mest tikar. Det ska bli så roligt att följa dom och tillslut få se dom, för dom är ju kvar när Villa Rosa-dagarna är :))Jag kan se att ni haft det riktigt skönt i helgen med Spa och allt!!!!! ;)

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards