Direktlänk till inlägg 6 juni 2009

Firandet tar inte slut!

Av Tin - 6 juni 2009 11:47


Så där jag...nu har jag alla presenterna klara. Först ska jag träffa hela min familj och om alla kommer är vi väldigt många. Vi ska fira  vår mammas födelsedag med att grilla i naturen.

Det är lättast att vara ute för naturen har stora rum så vi får plats allihopa ha ha....

Mamma och pappa fick sex barn som skaffade egna barn...som skaffade i sin tur egna barn och de barnen ville oclså ha egna barn. Förstår att vi är en hel hög!!! Men det är bara skoj!


En gång hade mamma gjort en tipsrunda med frågor om vår famil med bild och text. Vad kul vi hade runt banan!


Efter denna lilla fest bär det av till min mans dotter som också fyller år och ska samtidigt ha inflyttningsfest till deras nya hus.

Så ni förstår att de blir ett festande hela dagen.


Lisa har 9 dagar kvar tills valparna föds och henne måste vi vi tänka på mitt i allt festande. Harry och Lisa får följa med och grilla. Lisa och jag får sitta och mysa i naturen i lugn och ro och dela på en grillad korv.

 I kväll får de vara hemma tillsammans med sonen som får ha koll på henne.

Som det ser ut nu är det lugnt med henne så det händer nog inget idag men som sagt....man måste vara beredd på allt.



 
 
Madeleine

Madeleine

6 juni 2009 18:57

tack för idag kära du, det var fint att ses!
ni missade rulltårta, marränger, jordgubbar, chokladbollar..
..förlåt, var tvungen haha.

http://sisterdisco.blogg.se

 
Mita

Mita

7 juni 2009 08:21

Mysigt med så stor familj..

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards