Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

Vilken kväll!!!

Av Tin - 5 juni 2009 22:08


I bland har jag frågat mig varför man väljer att jobba med människor. Ska jag säga sanningen....kan det vara mer än påfrestande och tålamodskrävande som det varit i kväll.

Samtidigt är det en utmaning att försöka få till ett lugn men trött blir man...mer än trött.


Så här sitter jag nu och orkar inget mer, är helt slut i huvudet. Som tur är har jag en hel ledig helg framför mig och mer där till....kompledig det mesta i nästa vecka. Det är gott...väldigt gott!

 
 
Malin

Malin

5 juni 2009 22:45

Förstår precis vad du menar =)
Hoppas du får en riktigt skön helg, och att solen vill visa sig. Kram Malin

http://www.malleskrypin.blogspot.com

 
Ingen bild

synnöve

6 juni 2009 07:55

Godmorgon Tin.Förstår att du behöver lite ledigt,det är skit när det blil så där jobbigt vissa pass.Är du på ett sjukhus?Ska Lisa valpa hemma hos dig? Jag misstänker att det är på gång här,men tempen hoppar upp och ner.Hon är pustig och stönig ligger mest hela tiden.Idag är det 55 dagen så jag hade hoppats på att det kunde vänta till tisdag då det är 58 dagen så det inte händer valparna något.Jag tror att Olga har fem denna gången hon är så stor.Ha en underbar helg.Kram S

 
Ammis

Ammis

6 juni 2009 10:05

Förstår att det blir tungt ibland, men tänk vad ni är guld värda ni som jobbar med människor, kanske ni inte får den uppskattningen ni behöver ibland. Ni gör ett jättejobb!!! Många rosor till dig o. alla andra inom vården.

Ha en go lördag.

Kramelikramar

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards