Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Baka, laga och fixa...

Av Tin - 4 juni 2009 17:32


Det är hög tid att fixa lite kvällsmat och därefter ska här bakas rosenbröd till studentfesten. Vår dotter tar studenten på tisdag och sonen slutar 9:an på onsdag i nästa vecka. Det gäller att ligga steget före med planering av fest och allt. Det är riktigt kul att "ställa till med" fest bara jag har tiden och det har jag när jag tagit kompledigt i nästa vecka. Nu ska det väl knorras för det på jobbet ;))))

Absolut inte av alla men av "någon"...som jobbar överallt ni vet!

Men har man komptimmar så har man och då ska man ta ut dem när det passar en bäst!!!

Nu kan jag inte sitta här....skulle ju laga mat!!!


 
 
Ammis

Ammis

4 juni 2009 19:03

Klart man ska utnyttja sina komptimmar och dom har ju inte bara hamnat där utan du har ju jobbat för dom så va nu ledig med gott samvete. Du har ju massor att stå i. Tycker också om att fixa o. dona inför fester o.d, bara man som sagt har tiden. Lycka till o. ha det gott.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

4 juni 2009 20:37

Härligt med lite festligheter!
Klart du ska vara kompledig då!!

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

4 juni 2009 21:50

Ja, visst är det kul att laga mat och baka, att fixa till en liten fest, bara man har tid och det är sällan det gör det. Men efteråt kan man luta sig tillbaka och njuta.
Klart att man ska få använda sina komptimmar när man anser att man behöver dem. Annars är det ju ingen idé att ställa upp.

Kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards