Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Skönt med svala kvällar

Av Tin - 2 juni 2009 20:48


Lisa tyckte att kvällrundan var riktigt skön då det var betydligt svalare ute, bara 13 grader och bara 13 dagar tills valparna föds.

Både Harry och Lisa är ute och busar i trädgården just nu....ja det är klart, buset står Harry för medan Lisa vankar omkring med sina valpar i magen, på ett mera stillsamt sätt. Hon går omkring och tittar på alla fina blommor....luktar....beundra... om nu en hund kan det men det ser så ut i alla fall.

Harry har fått värsta wheatenrycket och springer varv på varv för att sedan stanna upp och dricka vid vattenspelet.

Harry är nybadad och i morgon ska jag klippa honom och sedan är det Lisas tur att bada.

 
 
Ann

Ann

2 juni 2009 22:00

Ja mina hundar tycker inte om när det är för varmt då vill dom hellre vara inne.Ska bli spännande att följa Lisa och hennes valpar sedan.
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

3 juni 2009 06:39

13 dagar kvar, det ska bli spännande....
Det är ju en perfekt årstid för henne att på valpisar på

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Adam

3 juni 2009 17:02

Dom tjuren Ferdinand. Sitta under sin korkek och lukta på blommorna...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards