Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Gul sol och gula blommor...

Av Tin - 24 juni 2009 16:47


Är det sommar eller är det sommar?....ha ha...ja men det är ju ljuvligt, härligt och underbart.

Extra gott är det att dagen har varit ledig och jag har kunnat ta vara på sommaren...


Tänk er att jag planterat gula blommor...



...gula tagetes och tillsammans med vit verbena. Det måste vara solen som ger mig inspiration till den gula färgen som jag aldrig bruka köpa.

Gult är fult....fast man kan ju ändra sig ;))))

...och jag har uppenbarligen gjort det!!!


Jag har också legat och slappat i poolen...



...och samtidigt njutit av trädgården medan Harry hittade svalka på annat sätt...



Under hängvidet...



Vad mysigt gömställe...


En liten del av min altan på baksidan...



Vad vore sommaren utan glass?



Vilken glass är din favorit?


Nu får det vara slut med den lata dagen. Middag måste lagas och den kommer att serveras på altanen.

Kanske att det blir ett dopp till innan kvällen...

 
 
Inger

Inger

24 juni 2009 19:21

Ja min favorit är nog Magnum Mandel och lakrispucken är inte så dum heller. Vilket härligt väder vi har just nu!Kram Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

24 juni 2009 21:45

Varmare ska blir men denna blåååst tycker jag inte om. Ser härligt+mysikt ut...Magnum mandel,mintglassen,lakrispucken är bland de bästa.
Kram

 
Kristina

Kristina

24 juni 2009 23:08

Oj, vad du har det mysigt och skönt!!
Jag gillar just nu Tip Top mest, annars brukar det bli vanlig Magnum, Pucken, eller Sandwishen.

Ha det så skönt i den ljuvliga sommarvärmen!!

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ammis

25 juni 2009 09:16

Ser underbart skönt ut. I min trädgård kom det gula rosor, helt helt underbart fina är dom. Har fotat dom medans dom slår ut och jag kan inte sluta beundra dom. Ha en bra dag i solen.

Kramelikramar

 
Singo

Singo

25 juni 2009 19:44

Ser underbart ut i trädgården! Jag vill också doppa tårna!

http://singo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards