Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

Lillsemester...

Av Tin - 28 juni 2009 08:16


Vaknade till ännu en solig dag på  Villarosa ... härligt med en liten lillsemester!

Lisa blev jätteglad när vi kom...lilla "snuttan". Gott att se vilken mamma hon är och tar hand om valparna så bra!

Gott ska det bli med frukost nu och sedan blir det sol och bad innan hemresan senare i eftermiddag.

Ni får ha en underbar söndag så återkommer jag med bilder senare...








 
 
Ammis

Ammis

28 juni 2009 21:22

Hoppas din dag varit bra med sol o. bad, ser fram emot bilderna.

kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

synnöve

29 juni 2009 07:21

Ni har lika fint väder som jag här nere förstår jag.Gott detta är som balsam för själen Tin.Mycket sol och ljus!1 Vad gott att du fick träffa Lisa ett par dagar,förstår att du saknar den lilla.Mina två har varit med Bo i helgen så jag har bara haft Olga och valpen med till Varberg.Men gud vad jag saknar dom.Så dom kom nu på morgonen så det blev stort pusskalas.Ta vara på dig Kram S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards