Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Så var det snart helg!

Av Tin - 11 juni 2009 20:21


Vad skönt att kunna släppa allt vad firande heter. Det är tur att det inte är för ofta.


I dag har Jennifer och jag städat hela husvagnen och diskat allt som tillhör köket. Skönt att ha det gjort.


Jag har även förberett morgondagens utbildning för sommarvikarier i äldreomsorgen. Jag hoppas dagen blir både givande och rolig.

Att Lisa snart ska ha sina valpar finns där hela tiden i bakhuvudet. Hon är på Villarosa just nu där valparna ska födas....jag saknar henne så. Det är tur att jag har Harry hemma annars hade det blivit väldans tomt på hund!!!

Detta har varit en väldigt lång vecka där det har hänt hur mycket som helst.

Skönt att det snart är helg och då ska jag bara vila....

himmel så skönt det låter.


 
 
Lena

Lena

11 juni 2009 21:50

När ska Lisa valpa?

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

11 juni 2009 22:39

Men, så spännande!
Hoppas allt går bra = )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

12 juni 2009 02:18

jasså du har åsså växt upp med somrarna på saxnäs vad trevligt. hoppas din ledighet blir ljus och fin. kram och när ska tika valpa, kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

12 juni 2009 11:38

Bär det snart av med husvagnen? Jag vet inte vad det är med campinglivet, men jag gillar det!!! Visst vill jag ha min egna toalett helst och varmvatten i duschen väldigt gärna och slippa mynt för att få duscha, men jag står ut för det är så TREVLIGT med campingmys!

http://singo.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

12 juni 2009 11:54

Då väntar ni med spänning nu förstår jag.
Det funkar bra med hanarna nu när Nellie löper dom finns bakom galler så det är inga problem är jag inte hemma så är dom på toa med stängd dörr.
Ha en bra helg
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

12 juni 2009 12:46

Trevlig mys helg!!!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Evis

12 juni 2009 13:40

Jag förstår att det har varit fullt upp för dej, hoppas på att allt går bra för Lisa. Du måste ta kort på dom små liven så man får se dom när allt är över.Ha en skön helg och vila dej nu när du är ledig. Kram Evis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards