Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Trampa inte på Herr Andersson

Av Tin - 11 juni 2009 09:51


Jag hade precis somnat till i natt när jag får ett SMS från sonen som vill hem. Glad hoppar jag i kläderna för att köra och hämta honom.

Han hade nog ingen större lust att krypa ner i ett kallt tält och sedan hade det varit lite stökigt. Polisen hade varit där och kollat alla tält och väskor...hällt ut en del som inte tillhör 16-åringar.

När de kollade Richards väska...ta upp hans termos och öppnar korken....luktar....varm choklad! Då hade de skrattat. Va...skrattat åt min choklad?....hmmm...märkligt...


Glad var jag att Richard var såååå "redig" när jag hämtade honom. Han hade inte druckit! Vi har pratat mycket om detta och vikten av att vara ärliga mot varandra och "köra med öppna kort".

Sämre vad det för en kille vars pappa fick hämta och där var det minsann inte lika kul.


Det kändes väldigt bra att få hem honom och han var lika glad att få sova i sin egen säng där det är varmt och skönt.


Väl hemma så höll jag på att trampa på Herr Andersson som satt på innegården och kanske skulle få i sig "nattamålet"...



Vem vill trampa på honom? Fy...så läskigt!!!

Måste komma i håg Herr Andersson i fortsättning och tänka på var jag sätter fötterna.

 
 
Singo

Singo

12 juni 2009 11:39

Usch! Tur man inte måste kyssa en padda för att få sin prins! Då hade jag aldrig fått min prins...

http://singo.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

12 juni 2009 15:57

Du verkar ha bara kontakt med din son, och det förstår jag att det känns kanon.Skönt att få hem honom kan jag tro. *skrattar åt chokladen* ha ha,ja nu hade väl poliserna nått kul att berätta när dom återvände till stationen.
Ha en go helg vännen.

Kramelikramar

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards