Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Kollat läget

Av Tin - 10 juni 2009 22:25


Så har vi gjort ett besök där 9:orna har sin avslutningsfest med övernattning i tält. Sonen ringde och ville ha en del saker han glömt och undrade om vi kunde lämna dem.

Klart att vi kan! Det gör vi så gärna ;)


Det kommer förmodligen bli kyligt i natt så jag kokade varm choklad, tog med frallor, frukt och så åkte vi dit.

Varm choklad, töntigt värre tycker en del säkerligen på festen men jag är övertygad om att många kommer att bli avundsjuka när de börja känna sig lite frysna.

Jag har väl varit med förr!!!


Sista biten får man ställa bilen och vandra till fots i detta vackra naturreservat.


Vi tog in på stigen som leder oss dit...



Harry blev jätteglad att få följa med på en spännande utflykt så här i skymningen.


Naturen här är fantastisk...





Vi är snart framme ser det ut som...



Visst är här fest men det ser helt okej ut...än så länge.

Richard blir glad över extra matsäck och särskilt mössan jag packat ner. Den kan vara skön att ha om de nu går och lägger sig för natten...



Ungdomarna sitte i små grupper här och där med tält uppsatta runtom i kring.

Okey...då har vi tittat till dem och kan åka hem igen.

 
 
Madeleine

Madeleine

10 juni 2009 23:31

haha men åh, mopederna! :)

http://sisterdisco.blogg.se

 
Kristina

Kristina

11 juni 2009 10:15

Vad mysigt med en liten kvällsutflykt ;) Jag kan se att Harry är på hugget!!

Jag var också och kollade till tjejerna förra året när de slutade nian. Vi var ett par föräldrar och fritidsledaren som satt med under kvällen och vi hade jätte trevligt. Han, fritidledaren, hade tagit med kaffe, te och bullar!! ungdomarna fikade lika mycket som vi!! :)) Kvällen var kall och regning med mycket knott så kvällen var ganska lugn. Ganska många av ungdomarna åkte in till stan under natten men det fick inte mina. De var lite sura men hade tillsist roligt. De tyckte att jag var lite taskig då men nu tycker dom att den kvällen var rolig. I år ska dom in till stan och det är väl okej.
Ha en bra dag, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards