Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Måste bara ha koll!

Av Tin - 10 juni 2009 20:03


Himmel så skönt att bara kunna sitta ner och slappa.

Det har varit lite mycket nu i några dagar.

Här har jag inte lagat mat i kväll...det blev hämtpizza.

Nu ska jag vara riktigt lat och det får jag vara efter allt detta ståhej!


Sonen, som slutar nian skulle grilla och tälta med kompisar för att fira sin avslutning. De är inte långt hemifrån men jag tänker minsann vara en närvarande förälder. Jag, mannen och Harry (hunden) ska göra ett besök lite senare. Måste bara ha lite koll och han vet att vi kommer och titta till dem. Jag tror att ungdomar mår bra av att man bryr sig eller vad tror du?

Är jag en hönsmamma?

 
 
Inger

Inger

10 juni 2009 21:05

Du gör helt rätt! Jag tror att de flesta ungdomar uppskattar att man bryr sig och sen är det ju ganska skönt att kunna ursäkta sig med att man har knäppa föräldrar som man inte får göra saker för när man egentligen inte själv vill. Jag tror att det är bra att veta att mamma och pappa kan "dyka" upp.
Ha en bra kväll/Inger

http://snartmormor.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

11 juni 2009 17:41

Du är definitivt inte någon hönsmamma, du är en mamma som bry sig.

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tin - 24 november 2009 12:18

Att skriva här i bloggen har varit väldans kul...men var sak har sin tid eller hur? Jag borde ha väldans spännande saker framöver att skriva om men det tänker jag inte göra...   Jag har fått ett nytt jobb som teamledare och det ska bli så spänn...

Av Tin - 18 november 2009 23:14


Min lilla prinsessa...         

Av Tin - 18 november 2009 23:07


Visst är jag en snygging....        Harry...mattes bus! ...

Av Tin - 3 november 2009 18:19


   Lisa och Harry   Snällt sitter de nyklippta vovvarna och väntar på matte som gör sig redo för en promenad.     ...

Av Tin - 3 november 2009 10:06

Lisa är den förståndige av hundarna och hon vet så väl vad som är på gång...klippning. Då har man ju inte så bråttom in precis, nä då, då kan man springa i trädgården, vara väldans upptagen och jag kan ropa mig hes...för hon hör inte...vill inte... ...

Ovido - Quiz & Flashcards