Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Tin - 15 oktober 2009 23:07

Nu har mössan och vantarna plockats fram. Det är isande kallt och blåsten gör ju sitt till. Idag kom det några små vita flingor seglande i luften...snö.

Tur att vi har det varmt och gott innomhus och tänder ljus och myser till det när höststormarna viner där utanför.

 

Mysigt inomhus haha...jag skojar! Här är fortfarande mest rörigt men, men...

Vi har som mål att få färdigt allt vad renovering heter nu i helgen. Hoppas bara att det blir så.

 

I nästa vecka är det mässa under tre dagar och då ska jag spela teater under sex föreställningar. Väldans spännande och samtidigt nervöst.

 

Glad blev jag i dag av den fina kritik jag fick i pressen om mitt framförande under PRO:s fest.

 

I morgon har jag en ledig dag...skönt!!! Det är vad jag behöver just.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards