Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Tin - 7 oktober 2009 21:39

 

Jag lever med mitt manus och min roll dygnet runt. Jag vaknar med det och lägger mig med det. Om ett par veckor är det dags.

Mitt i alltihopa är det fortfarande en salig röra med renoveringen här hemma...nja, det börja reda upp sig. Men vilken tid det tar!!!

 

I går var vi och hyrde kläder till teatern och det var minsann inte lätt att välja bland alla kläder. Efter mycket om och men hittade jag perfekta kläder som passar min roll.

Ljud och ljus är fixat och nu ska bara alla repliker sitta som spiken i kistan.

Vilket härligt, underbart jobb jag har!!!

 

På fredag har jag ett spännande uppdrag. Jag ska besöka PRO:s fest och låtsas vara pensionär. Det är bara 2 personer som vet om detta. Jag har skrivit ett litet "minimanus" bara för detta tillfälle. Har man fullt upp över öronen eller???

 

Snart vet jag inte vem jag är själv med de olika rollerna jag spelar haha...

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards